Alla inlägg under mars 2010

Av Sandra - 30 mars 2010 19:45

wiie. Anton är hemma all week.


I helgen så var det fest. Var hemma hos anton. Var riktigt kul. Var många gamla ansikten. Emma var ju också hemma i helgen :) Också hemma hela vecka för den delen så på torsdag kör vi tjej kväll med mys.


idag skulle vi få hem Taro igen. Så sitter nu och beställer två förstoringar på honom. SKulle egentligen bli en tredje men den bilden hade jag ej här nere. Eller jo men ej i rätt storlek tyvärr!!!


Av Sandra - 22 mars 2010 13:51

Nu är du på en bättre plats.

Världens finaste hund!

  


Av Sandra - 21 mars 2010 12:54

Det kan man sammanfatt mig just nu. Men kan bero på att jag precis fått massage av min goding. Men de satt långt innen :P

Så nu sitter hanoch spelar tv-spel och jag gör inte mycket. Tänkte om jag skulle skriva min reflektion och skicka in till Maria men ne jag gör den imorgon ist. Ska nog vandra mot soffan snart och kika på när anton spelar.


I helgen har vi inte gjort nå mycket vart de fredagsmys med Daybreakers och igår var vi ut till syster yster och firade robert som fyllde år förra veckan. sedan hem och slöa och lagade mat. ska ej göra sötpotatisgratäng från recept från internet nåmer. Misslyckad vart den =/ men men. Viner var ju gott iaf ;)


Slapp vecka framför mig. Träna, träna och plugga lite mellan varven och lite mer träning innan helgen kommer igen.


Längtar till sommarn nu!!!

Av Sandra - 13 mars 2010 10:58

Vad tiden går fort. Fast det är visserligen bra för nu är det bara en vecka tills godingen kommer hem.


Jobbade kvällen igår med Towe. Mycket skön kväll måste jag säga. Fick skjuts hem med henne också, så slapp man gå i mörkret :) Kom hem la mig i soffan med telefonen. Hmm hur ska man veta om någon har en dålig dag eller inte? eller är det någonting annat som ligger i grunden? Hmm jaja vara vänta och se vad som händer.


Idag är det helt underbart väder ute. Skulle vilja gå ut och gå men ska gymma idag ist så innan dess måste jag storstäda här hemma. Vad jobbigt säger jag bara. Sen ikväll blir det förhoppningsvis att vara Lina och kolla finalen på melodifestivalen. :)

Av Sandra - 8 mars 2010 13:01

Yes igår lämnade jag min sötnöt igen då. Att man aldrig vänjer sig vid dessa tråkia söndagar. Men munttrade upp mig med att vara med Anna på kvällen och Lina var med en liten stund också :)


Helgen har vart gudomlig. Att man kunde sakna någon så mycket? Men i torsdags så var det lycka. Färgade även håret då. Mycket nöjd. Ska se om jag har någon tid för att knäppa något snyggt kort och lägga upp och kanske även ny profilbild på facebook?? :)


Så Shutter island på fredags. Var en märklig film men den var bra. Kan rekomendera den till er filmälskare :)

Jaha Denna vecka består av praktik och plugg och mer plugg. På onsdag ska jag coh Lina göra kalrt våran B-uppsats så de ska bli skönt och sedan på torsdag så ska vi ha artikelredovisning på praktiken. Suck. Inte någon som jag gillar sådär supermycket men men. Också ska jag försöka träna denna vecka. Är ett måste men finns tiden för det :O? I hope so. För har vräkt i mig så mycket onyttigheter i helgen så usch.


Ja men just ja kära syster :) Men hur sen din helg ut då? Lördag eller söndag kanske? Eller är det firande av robert på lörda som står på schemat? För jag och mamma och pappa lär väl komma någonting där kanske?
Men vi kan ju höras på telefon imorn eller nått :)


Nu ska ni få lyssna på nu underbart. Äntligen luskat fram vilket låt de spelar på the mentalist reklamen :) Lenka - trouble is a friend Lyssna och njut :)



Av Sandra - 2 mars 2010 19:35

Läste precis Annas blogg och om de där med medelshavsmusik. ja jag håller meD: Så sitter och lyssnar på din låt nu anna. Mycke skön. och som sagt det skulle inte vara helt fel att få åka iväg till solen nu eller. Blir så avundsjuk på alla som ska åka utomlands inom en snar framtid. Men vad gör man??


Precis städad lägenheten och sitter nu i soffan med tända ljus och bara slappnar av. Mår inte riktigt hundra idag. Eller ja den senaste tiden rättare sagt. Men måste hålla mig frisk i helgen.
Måste springa på skolan imorn också. Köpa biobiljetter. Hoppas på att Anton är sugen på att gå på bio på fredag. Så sugen att se shutter island.



Ne nu blir det glo på tv innan man kryper ner i sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards